www.dokhtarane aseman@loxblog.com

www.dokhtarane aseman@loxblog.com
ترویج حجاب 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.dokhtarane aseman@loxblog.com و آدرس dokhtaraneaseman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وقتی زن، با حجاب، با وقار و متین گام بر می‌دارد و بدون ناز و عشوه سخن می‌گوید در حقیقت با عمل خود پیام می‌دهد که من گل خوشبویی هستم که تنها به خانواده‌ام تعلّق دارم. با چادرم که چون خاری است از گل وجودم محافظت می‌کنم و چشم ناپاکان را کور و آنان را در اهداف شیطانیشان ناامید می‌گردانم. با چادر و حجابم، غیرت شوهرم، پدر و برادرم را به نمایش می‌گذارم که پروانه‌وار به ‌دور گلشان می‌چرخند و آن را از دید نامحرمان حفظ می‌کنند.

 

پوشش من دلی روشن، درونی پاک و ایمانی قوی می‌دهد. می‌گوید: من اسیر نفس و مطیع شیطان و دچار کمبودهای دیگر نیستم. از هر بند و اسارتی آزاد گشته‌ام و در سایة ولایت الهی درآمده‌ام و همچون مروارید در چادر صدف گونه‌ام جای گرفته‌ام.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:47 ] [ کوثر جعفری ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ای زن از فاطمه به تو اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است با سلام و درود خدمت بازدیدکنندگان گرامی.. به وبلاگ دختران اسمان خوش آمدید... امیدوارم از مطالب وبلاگ بهره کافی ببرید... خداوند حکیم و دانا یارتان!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 42523
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

بک لینک طراحی سایت